Opgelost door Eye Wish Opticiens: Onterecht advies gekregen

Cuijpers

Ik ben op 26 seotember 2014 in de Eye Wish vestiging geweest in Zaandam. Mijn man had een nieuwe bril nodig en heeft deze die dag ook laten aanmeten. Ikzelf had geen bril nodig, omdat ik praktisch nooit een bril draag. De Mederwerker [Naam verwijderd - Administrator] daar heeft toen alsnog vrijblijvend nagekeken hoe ik verzekerd was en of ik toch een bril kon aan laten meten omdat ik deze volledig vergoed zou krijgen door mijn ziekenfondsverzekering. Omdat dhr. [naam verwijderd] aangaf dat ik de bril volledig vergoed zou krijgen, ben ik alsnog overgegaan om de bril aan te laten meten met de veronderstelling dat de bril volledig door de zorgverzekeraar vergoedt zou worden. Echter toen mijn man zijn bril ging ophalen, gaf een medewerker (collega van dhr. [naam verwijderd]) aan dat de bril die voor mij aangemeten was betaald moest worden en dat terwijl dhr. [naam verwijderd] op 26 september anders aangegeven had. Mijn man vroeg dhr. [naam verwijderd] er even bij te komen voor nadere toelichting, maar dhr [naam verwijderd] gaf aan geen tijd te hebben omdat hij een klant had.

Graag wil ik dat dhr. [naam verwijderd] zijn fout inziet en niet meer mensen zoals ik onterecht een bril of iets dergelijks aansmeer. Ik had/heb die bril niet noodzakelijk nodig en omdat ik deze moet betalen en niet in mijn pakket is opgenomen. Als dat dhr. [naam verwijderd] destijds een juist advies had neergelegd en de juiste kostenopgave verstrekt had, was ik niet akkoord gegaan met het aanmeten van de bril. De bril heeft hij pas aangemeten nadat hij in het systeem had nagekeken ??? dat dit vergoedt zou worden door mijn zorgverzekeraar. Ik heb een brief ontvangen waarin gedreigd wordt met een incasso-procedure en daarover heb wel meerdere malen contact opgenomen met Eye Wish Zaandam en zou terug gebeld worden. Ipv daarvan kreeg ik de brief. Vandaag heb ik wederom gebeld met de vraag of ik dhr. [naam verwijderd] nogmaals kon spreken en kreeg een medewerker die aangaf dat hij ziek is. Ik zou wederom terug gebeld worden. Later vandaag hebben ze niet de moeite genomen om mij terug te bellen.

Cuijpers
    Op 26 september heeft dhr.  [naam verwijderd] ook de ogen aangemeten van mijn zoon en gezegd dat hij een bril nodig had en wilde ook een bril aan hem verkopen. Wij zijn daar niet direct in meegegaan, maar eerst via de huisarts een afspraak bij een oogarts gemaakt. De oogarts gaf aan dat er niets is met mijn zoons ogen en gaf aan dat hij totaal geen bril nodig had. Wellicht had hij die bril ook willen verkopen. Dat is geen eerlijk zaken doen maar gewoonweg gebakken lucht verkopen.
    Cuijpers
    Ik wil een scan van de ontvangen brief d.d. 14 januari 2015 van Eye Wish toevoegen als bijlage, maar dat is niet mogelijk in het aanmelden van de klacht!
    Eye Wish Opticiens
    Koopovereenkomst ontbonden.
    Cuijpers
    Ik ben blij dat we tot een geschikte oplossing zijn gekomen.

Cuijpers

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?