Klacht Eye Wish Opticiens: Ontevreden over klantgerichtheid

content Niet opgelost
W.T.M. van Oss

Geachte info,
29september heb ik na een oogmeting een complete nieuwe bril besteld.
Die zou voor 6 oktober klaar zijn.
Het werd 9 oktober als ik een voicemail heb.
Ondertussen krijg ik een mail van Eyewish met de aanbieding van 200 euro bij aanschaf multifocale glazen.
Die had ik. Bij mij was echter alleen korting op het montuur aangeboden.
Ik vroeg om bijstelling van de prijs. Na enkele weken belt de heer Norman Jorna mij en verteld me dat ik recht heb op de maximale korting.
Bij het ophalen in de winkel wordt de korting van het montuur weer teruggedraaid.
Ik krijg wel de korting van 200 euro op de glazen.
Ik moet heel erg wennen aan de nieuwe glazen. Ik moet regelmatig terug naar de winkel om ze goed af te laten stellen. Dat lukt helaas maar ten dele.
De jongedame in de winkel is behulpzaam, maar voor mijn gevoel krijgt ze het steeds niet voor elkaar dat de bril ook goed en lekker zit.
De meneer in de winkel die mij geholpen en de bril verkocht heeft heb ik geen fijn gevoel bij. Ik ben nu regelmatig terug geweest in de winkel met dezelfde klacht. Hij doet daar echter niets mee. Vind ik eerlijk gezegd niet prettig. Je hoeft geen vrienden van elkaar te worden, maar hij zou op zijn minst kunnen vragen hoe de bril bevalt.
Maar, zoals ik eerder zei, dit zal mijn gevoel wel zijn.

Nu het probleem waar ik achter gekomen ben.
De glazen blijven wennenvoor mij. Maar, er werd aanbevolen om de bril op te houden. De hersenen moeten er aan wennen. Tot ik mezelf af begon te vragen, waar de hersenen aan moeten wennen.
Want geeft dat mij de garantie dat dit de juiste sterkte is die in de nieuwe glazen zit. Vorige week donderdag na laten meten en de winkel en wat blijkt. Het glas zit er scheef in en daarom komt de cilinder niet goed uit. Ik zou gebeld worden over hoe nu verder. Maar, helaas laat de winkel mij ook hier weer over in de steek. Al met al ben ik zeer teleurgesteld in deze gang van zaken. Wij zijn al jaren klant bij deze winkel. Dan ga anders met goede klanten om van ik.

Zorgen dat mijn problemen correct opgelost worden.

Geachte mevrouw Van Oss-Veenhof,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht.
    Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Eye Wish Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 2 weken een reactie te geven.
    Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Beste mevrouw van Oss- Veenhof,

Als het goed is heeft u vandaag de afspraak met meneer Jorna. Uiteraard zal hij er alles aan doen om uw klachten te verhelpen en te zorgen dat u kunt genieten van uw nieuwe bril.

Eye Wish Opticiens concumentenservice

W.T.M. van Oss
Uiteindelijke oplossing Ik zal binnenkort aankomen in de winkel en een gesprek hebben met de heer Jorna. Die afspraak moet nog gemaakt worden. Ik ga uit van een positieve afhandeling.