Klacht Eye Wish Opticiens: Slechte oogmeting

Ali

Ik heb in juni 2020 een bril op sterkte gekocht. Ik kon niet goed zien en lezen met de bril en ben teruggegaan naar de winkel. Ik heb een nieuwe oogtest gehad en heb gratis nieuwe glazen gekregen. Met deze glazen kon ik nog steeds niet goed zien en lezen. Ik ben hiermee teruggegaan naar winkel, maar kreeg te horen dat ik niet meer kan ruilen. Ik denk dat er iets mis is gegaan met de oogmeting. Helaas wil Eye Wish mij niet helpen. Hoe kan dit opgelost worden? Dit vind ik heel vervelend.

Ik wil graag een nieuwe oogmeting en nieuwe glazen, ik vind dat het de fout is van het bedrijf.

Eye Wish Opticiens
    Bedankt voor uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegd kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen twee weken een reactie te geven. Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken wij onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Eye Wish Opticiens
    Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?