Opgelost door Eye Wish Opticiens: Slechte voorlichting bij afsluiten en gebruik van de "DubbelZeker" verzekering.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139274
Gebruiker
Peter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zowel bij het afsluiten van de verzekering als bij het afgeven van mijn bril met een kras is mij niet verteld dat er een eigen risico van 20% van toepassing was.
Ik was dan ook zeer verbaasd dat ik naast de vijftig euro die ik betaalde voor de "Dubbel Zeker" verzekering nog eens vijftig euro moest betalen voor een nieuw glas.
Terwijl er maar 1 glas beschadigd was zijn er 2 vervangen. Die 2e kreeg ik er gratis bij? Helaas voel ik me dubbel bedrogen.

De oplossing

Betere voorlichting, excuus en compensatie.

3 reacties

  1. Auteur
    Eye Wish Opticiens
    Datum
    Geachte heer Van Weerdenburg,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.
    Wij zullen uw klacht in behandeling nemen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, doch uiterlijk binnen 2 weken.

    Met vriendelijke groet,
    Eye Wish Opticiens Webcare team
  2. Auteur
    Eye Wish Opticiens
    Datum
    Beste heer Van Weerdenburg,

    Inmiddels heeft men u vanuit de winkel benaderd. Ook is er contact geweest tussen u en onze afdeling consumentenservice.

    Wij betreuren het dat er een onduidelijkheid is ontstaan over het eigen risico bij de brilverzekering. Wij hebben dit besproken en uitgesproken en vanuit de winkel is u een passende oplossing aangeboden.

    Met vriendelijke groet
    Eye Wish Opticiens Webcare
  3. Auteur
    Peter
    Datum
    Klacht is netjes afgehandeld en eigen risico is terug betaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?