Opgelost door Eye Wish Opticiens: Vette vieze glazen

Karin

Op 30 juli 2014 samen met mijn partner een nieuwe bril gekocht met de actie: 2 brillen halen, beide monturen gratis. Leuke actie. Montuur moest ik geloof ik nog 14€¼ extra bijbetalen, mijn rekening was 214€ voor een complete bril en mijn partner 200€.
Al vanaf de eerste dag dragen hadden we beiden een idee dat er wel erg goedkope glazen in zijn verwerkt. We hebben betaald voor de beste glazen, maar ze zijn zo vies, moet ze elke dag wel 10 x schoonmaken en krijg ze bijna niet schoon. We zijn meerdere keren terug geweest, maar er wordt alleen maar gezegd: je moet ze met dreft en water schoonmaken en dan met een luierdoek schoonwrijven. Helaas werkt dat maar voor eventjes.....

In de winkel werd mij de laatste keer verteld dat wij voor 20€ extra het beste glas hadden kunnen krijgen. Dat is ons niet vertelt ten tijden van het kopen van de brillen. Graag zien wij in beide brillen nieuw beter glas.

Eye Wish Opticiens
    Geachte mevrouw Evers,Afgelopen woensdag hebben wij u hierover gesproken. Onze winkel zal hierover contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet,
    Monique Doornekamp
    Eye Wish Opticiens consumentenservice
    Karin
    Afgelopen woensdag heeft de winkel uiteraard ook vlak na ons gesprek mij telefonisch benaderd. De winkel gaf aan om voor beide brillen de glazen te vervangen en de glazen zijn besteld. Er is ondertussen al gebeld om een afspraak te maken om de glazen in de brillen te laten zetten. Dus ik ben erg blij met deze reactie!
    Eye Wish Opticiens
    Fijn te vernemen dat het problem opgepakt is en dat u in beide brillen nieuwe glazen ontvangt. Hartelijk dank voor uw melding en wij wensen u beide alvast succes met de aangepaste bril.
    Karin
    Afgelopen donderdagavond zijn voor zowel mijn partner als mijn bril de glazen gratis vervangen. Wij zijn beiden enorm positief met het zicht van deze nieuwe glazen en merken vanaf het eerste moment dat deze bijna geen vuil aantrekken. Wel betreuren wij het dat er in de winkel wederom aangegeven werd om eerder melding te maken, maar dat hebben wij direct de eerste week al gedaan en vinden het jammer dat hier direct niet op in is gegaan.

Karin

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?