Klacht Eye Wish Opticiens: Ziet er niet uit

grotehond 25#

De cotin van de brilglazen laat los . na nog geen 3 jaar oud . Prijswel even 800 euro ziet er niet lijkt wel op een landkaart .niet meer te gebruiken.zit geen garantie meer op sprak de Onvriendelijke verkoper. ik ben zeer ontevreden

de bril vergoeden

Eye Wish Opticiens
    beste heer Wegdam,

Wij vinden het zeer spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze vestiging te Haaksbergen.
    Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Eye Wish Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.

Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Eye Wish Opticiens

grotehond 25#

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?