Klacht Eyelove brillen: eye love levert prutswerk

F.K.W. Egelie

04-07-2018

Beste lezer,

vandaag eindelijk besloten op uw reclame voor een complete zonnebril in te gaan en ben ik naar Da drogist

gegaan op de Hogendorplaan 915 te Vlaardingen.

Ik heb hier naast mij een foldertje van hun liggen en daar is sprake van een COMPLETE zonnebril.

Wat is dan een in-complete zonnebril ???

Maar goed daar gaat het nu niet om.

Ik heb vandaag nog nooit zoveel prutswerk meegemaakt in de brillenreeks die ik ooit van mijn leven heb laten maken.

Ik had mijn (oude) zonnebril dus bij mij en die is ook opgemeten.

Maar eerst werd ik voor een apparaat gezet waarin je moest kijken en een huisje zag met twee weilanden aan weerszijde van een weg.

Nou dat apparaat meet kennelijk de sterkte op van mijn lenzen in mijn oog zelf.

Nou zei een juffrouw: uw rechteroog is nagenoeg hetzelfde als de meting van uw oude zonnebril.

Mooi en ze zet mij zo'n pasbril op met toegevoegde lenzen.

Nou, ik zag toen met mijn rechteroog alles heel onscherp.

Merkwaardig.

Ook de toegevoegde lenzen met mijn linker oog leverde bijzonder slechte resultaten op.

Kortom een aantal pogingen werden gedaan met lenzen verwisselen.

Ik heb nog nooit zoveel gepruts meegemaakt.

Afgezien nog van de verschillen in aanpak die er zijn met een andere opticien.

Er werd mij wel aangeboden een afspraak te maken met een echte opticien.

maar ja die zou pas over 2 weken komen.

Daar gaan we natuurlijk niet op wachten.

Frits Egelie

Eyelove brillen
    Geachte heer Egelie,

Bedankt voor uw bericht.

Na aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met ons verkooppunt in Vlaardingen.

De winkel heeft inderdaad aangegeven het verstandig te vinden dat u een afspraak maakt met onze opticien.
    De reden hiervoor is dat u zelf aan heeft gegeven zowel de gemeten sterkte, als uw huidige sterkte niet prettig te vinden kijken.

Het klopt dus inderdaad dat de winkel u niet direct heeft kunnen helpen, daar wij u geen bril willen verkopen waar u niet prettig mee gaat kijken
    Helaas heeft u aangegeven geen gebruik te willen maken van de afspraak.

Indien u hier op een later tijdstip nog gebruik van wilt maken, bent u altijd welkom contact met ons op te nemen. Wij zijn te bereiken op 073-8000015 of klantenservice@eyelovebrillen.nl

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Eyelove Klantenservice.

F.K.W. Egelie
Een kul verhaal. De medewerkers hadden nog meer adequate pogingen moeten doen dit op te lossen. Het is toch heel raar dat 1 zo'n apparaat al metingen die je eigenlijk zou verwachten , in zich heeft. Nee het personeel is niet goed opgeleid in deze.

Ook een klacht indienen over Eyelove brillen?