Opgelost door Eyelove brillen: Eyelove reageert niet op klacht via mail.

FJWTV

Erg enthousiast over de werkwijze van uw bedrijf kan ik niet zijn. Ik ben een aantal keer in het filiaal in Arnhem geweest waarvoor ik 2 keer uren heb moeten opnemen van mijn werk.

Steeds was de bril niet in orde. En eigenlijk nog steeds niet. Waarschijnlijk komt dat door uw wijze van werken.

De computer is blijkbaar helemaal niet in staat mijn ogen te lezen om een sterkte te bepalen en de daarna ingeschakelde optiometriste “leest” de gegevens uit van mijn huidige bril. De glazen in mijn huidige varifocale bril zijn echter al wat achterhaald. Dus krijg ik uiteindelijk glazen die nog steeds niet in orde zijn.

Om scherp te kunnen zien moet ik nu met mijn linkeroog op 60 cm kijken. Met mijn rechteroog moet ik op 40 cm afstand van het scherm komen.

Ik zet momenteel mijn gewone varifocale bril maar op. Dan kan ik op afstand ook nog wat zien.

Eigenlijk zou ik liever gewoon mijn geld terug willen hebben. Ik ben niks opgeschoten met deze computerbril

Mijn geld terug. Zoals jullie zelf voorstellen. Niet goed geld terug.

Eyelove brillen
    Geachte heer van Heerebeek, wij zullen via uw mail reageren. Met vriendelijke groet, team Eyelove

FJWTV
Eyelove heeft mijn klacht netjes opgelost. Als Eyelove de verbeterpunten van klanten serieus blijft nemen zie ik geen reden om in de toekomst niet opnieuw klant te worden.

Ook een klacht indienen over Eyelove brillen?