Opgelost door Eyelove brillen: Eyelove reageert niet op klacht via mail.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 307177
Gebruiker
FJWTV
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Erg enthousiast over de werkwijze van uw bedrijf kan ik niet zijn. Ik ben een aantal keer in het filiaal in Arnhem geweest waarvoor ik 2 keer uren heb moeten opnemen van mijn werk.

Steeds was de bril niet in orde. En eigenlijk nog steeds niet. Waarschijnlijk komt dat door uw wijze van werken.

De computer is blijkbaar helemaal niet in staat mijn ogen te lezen om een sterkte te bepalen en de daarna ingeschakelde optiometriste “leest” de gegevens uit van mijn huidige bril. De glazen in mijn huidige varifocale bril zijn echter al wat achterhaald. Dus krijg ik uiteindelijk glazen die nog steeds niet in orde zijn.

Om scherp te kunnen zien moet ik nu met mijn linkeroog op 60 cm kijken. Met mijn rechteroog moet ik op 40 cm afstand van het scherm komen.

Ik zet momenteel mijn gewone varifocale bril maar op. Dan kan ik op afstand ook nog wat zien.

Eigenlijk zou ik liever gewoon mijn geld terug willen hebben. Ik ben niks opgeschoten met deze computerbril

De oplossing

Mijn geld terug. Zoals jullie zelf voorstellen. Niet goed geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Eyelove brillen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Heerebeek, wij zullen via uw mail reageren. Met vriendelijke groet, team Eyelove

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FJWTV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eyelove heeft mijn klacht netjes opgelost. Als Eyelove de verbeterpunten van klanten serieus blijft nemen zie ik geen reden om in de toekomst niet opnieuw klant te worden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eyelove brillen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen