Klacht Eyelove brillen: Olievlekken in het glas

Nieuwe bril

Eyelove brillen
    Geachte mevrouw Duis,

Bedankt voor uw bericht.

U bent op 27-10-2020 op afspraak geweest bij onze opticien.
    Deze heeft geconstateerd dat de vlekken in het glas krassen zijn.

Krassen in het glas zijn te wijten aan het gebruik, en vallen hierdoor helaas niet onder garantie.
    Een nieuwe bril zal hierdoor niet kosteloos zijn.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Eyelove Klantenservice.
    Eyelove brillen
    Geachte mevrouw Duis,

Dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer via deze weg van u te vernemen. Er is eerder geen contact geweest met Eyelove over uw klacht en na telefonisch contact op 13 oktober door onze aftersales hebben wij u voorgesteld om uw bril te laten beoordelen.
    Naar aanleiding van uw reactie hebben wij de betreffende opticien gesproken die uw klacht in behandeling heeft genomen. Deze opticien heeft geconstateerd dat het om gebruikersschade gaat. (het montuur heeft krassen en is beschadigd) Helaas kunnen wij geen garantie geven op gebruikersschade. Daar wij dit vervelend voor u vinden willen wij u graag uit coulance een voucher toesturen. Deze voucher geeft u korting op een nieuwe bril en deze versturen wij graag naar u per mail. Mocht u hier gebruik van willen maken dan vernemen wij dit graag van u via de mail (klantenservice@eyelovebrillen.nl) zodat wij hierop kunnen reageren.

Vertrouwend u hiermee van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Eyelove

Ook een klacht indienen over Eyelove brillen?