Klacht Eyelove brillen: Onduidelijkheid factuur i.v.m. vergoeding zorgverzekeraar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294517
Gebruiker
P. van den Rijken
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Eyelove stuurt je een factuur, voor complete bril met glazen als volgt gespecificeerd; montuur € 0,00 glazen €168,00. Zorgverzekeraar vergoed deel van de glazen en deel van montuur. Omdat op factuur €0,00 staat voor factuur wordt alleen deel van de glazen vergoed. Eyelove diverse malen gevraagd om factuur te specificeren. Antwoord dat doen we toch, montuur €0,00 & glazen
€ 168,00. Ze zeggen dat alle zorgverzekeraars hiervan op de hoogte zijn.

De oplossing

Dat Eyelove op factuur bedrag vermeld voor montuur en bedrag voor glazen!

4 reacties

  1. Auteur
    P. van den Rijken
    Datum
    Zorgverzekeraars zijn niet op de hoogte van deze werkwijze en vergoeden dus alleen (deel) van de glazen!
  2. Auteur
    Eyelove brillen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van den Rijken,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hanteren geen prijs voor het montuur.
    Op onze factuur staan -volledig geautomatiseerd- alleen de prijzen/bedragen van de glazen en wij kunnen dit niet voor u aanpassen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
  3. Auteur
    P. van den Rijken
    Datum
    In een modern volledig geautomatiseerd systeem moet het mogelijk zijn, in plaats van €0,00 een ander bedrag in te geven voor montuur!
  4. Auteur
    Eyelove brillen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van den Rijken,

    Bedankt voor uw bericht.

    Helaas is dit in ons systeem niet mogelijk.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Indien u nog vragen heeft, mag u ons altijd mailen naar klantenservice@eyelovebrillen.nl

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van den Rijken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen; facturatie programma schijnt geen prijs voor het montuur te kunnen vermelden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eyelove brillen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen