Klacht Eyelove brillen: Onduidelijkheid factuur i.v.m. vergoeding zorgverzekeraar

P. van den Rijken

Eyelove stuurt je een factuur, voor complete bril met glazen als volgt gespecificeerd; montuur € 0,00 glazen €168,00. Zorgverzekeraar vergoed deel van de glazen en deel van montuur. Omdat op factuur €0,00 staat voor factuur wordt alleen deel van de glazen vergoed. Eyelove diverse malen gevraagd om factuur te specificeren. Antwoord dat doen we toch, montuur €0,00 & glazen
€ 168,00. Ze zeggen dat alle zorgverzekeraars hiervan op de hoogte zijn.

Dat Eyelove op factuur bedrag vermeld voor montuur en bedrag voor glazen!

P. van den Rijken
    Zorgverzekeraars zijn niet op de hoogte van deze werkwijze en vergoeden dus alleen (deel) van de glazen!
    Eyelove brillen
    Geachte heer/mevrouw van den Rijken,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hanteren geen prijs voor het montuur.
    Op onze factuur staan -volledig geautomatiseerd- alleen de prijzen/bedragen van de glazen en wij kunnen dit niet voor u aanpassen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klantenservice
    P. van den Rijken
    In een modern volledig geautomatiseerd systeem moet het mogelijk zijn, in plaats van €0,00 een ander bedrag in te geven voor montuur!
    Eyelove brillen
    Geachte heer van den Rijken,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is dit in ons systeem niet mogelijk.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Indien u nog vragen heeft, mag u ons altijd mailen naar klantenservice@eyelovebrillen.nl

Klantenservice

P. van den Rijken
Geen; facturatie programma schijnt geen prijs voor het montuur te kunnen vermelden!

Ook een klacht indienen over Eyelove brillen?