Klacht Eyes and More: aanmeten en afleveren brillen

antoontje

Altijd tevreden geweest over Eyes and More, echter 1 januari 2015 2 nieuwe brillen met glazen gekocht en 2 oude aan laten passen. Door het oude montuur kon ik goed zien.
Echter na oogmeting werd alles aangepast en gemaakt, echter alles werd veel slechter Verschillende keren alles opgestuurd en uiteindelijk gevraagd om de nieuwe brillen te voorzien van de oude sterkte. Dit zou gebeurd zijn, echter het probleem bleef even groot.
Uiteindelijk na de mededeling "ga maar naar de oogarts ", teleurgesteld en zeer ontevreden naar huis. We willen de brillen gewoon aangepast hebben naar het oude voorschrift dit is absoluut niet gebeurd. Indien het opgelost wordt door het bedrijf dan in een ander winkelpand, we hebben geen vertrouwen meer in de winkel in winkelcentrum Woensel Eindhoven.

Aanpassen alle brillen volgens het laatste recept voor aanschaffing van de nieuwe brillen en in een ander filiaal.

Wij vinden dat Eyes and More hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eyes and More?