Klacht Eyes and More: aanmeten en afleveren brillen

Klachtnummer
# 131284
Gebruiker
antoontje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Altijd tevreden geweest over Eyes and More, echter 1 januari 2015 2 nieuwe brillen met glazen gekocht en 2 oude aan laten passen. Door het oude montuur kon ik goed zien.
Echter na oogmeting werd alles aangepast en gemaakt, echter alles werd veel slechter Verschillende keren alles opgestuurd en uiteindelijk gevraagd om de nieuwe brillen te voorzien van de oude sterkte. Dit zou gebeurd zijn, echter het probleem bleef even groot.
Uiteindelijk na de mededeling "ga maar naar de oogarts ", teleurgesteld en zeer ontevreden naar huis. We willen de brillen gewoon aangepast hebben naar het oude voorschrift dit is absoluut niet gebeurd. Indien het opgelost wordt door het bedrijf dan in een ander winkelpand, we hebben geen vertrouwen meer in de winkel in winkelcentrum Woensel Eindhoven.

De oplossing

Aanpassen alle brillen volgens het laatste recept voor aanschaffing van de nieuwe brillen en in een ander filiaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyes and More hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eyes and More?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen