Klacht (Bestaat niet meer) EyeWear Specials: Nachtbril.

Klachtnummer
# 48053
Gebruiker
Angeliek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5-12-2013 is er door mijn vriend een nachtbril besteld en betaald via de webshop van nachtbril.com. Tot op heden hebben wij geen nachtbril mogen ontvangen.
Op 19-12-2013 voor het eerst via de mail contact met het bedrijf proberen op te nemen. Hier hebben wij geen enkele respons op gekregen. Ook op de ingezonden mail via hun eigen klantenservice op 19-01-2014 is niet gereageerd, dit geldt ook voor de nieuwe mail verzonden op diezelfde datum naar het (door de website vermelde) mailadres.
Het is toch opvallend dat in de automatische ontvangstbevestiging staat: "Wij zullen u binnen 48 uur een persoonlijk antwoord geven" en dat ze hier zelf op geen enkele wijze gehoor aangeven. Ook telefonisch contact gezocht maar daar komen wij niet verder dan een antwoordapparaat.

De oplossing

Ik verwacht dat Eyewearspecials allereerst de moeite gaat nemen om hun klanten te woord gaan staan over de afhandeling van zaken. En daarbij heb ik totaal geen behoefte om nu de nachtbril na een wachttijd van bijna 2 maanden een keer te ontvangen. Ik verwacht dan ook dat Eyewearspecials het bedrag van € 24,95 terug stort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat (Bestaat niet meer) EyeWear Specials hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over (Bestaat niet meer) EyeWear Specials?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen