Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Eyoba.nl (Failliet): Bedrijf failliet, geld kwijt
Details
De klacht
Eyoba heeft faillissement aangevraagd en de consumenten die er al wat gekocht èn betaald hebben zijn daar de dupe van waaronder ik dus. Geld kwijt, 187 euro. Ik baal als een stekker natuurlijk, tis voor mij een hoop geld. Ik vind dat Eyoba eerlijk had moeten zijn en geen nieuwe bestellingen had mogen aannemen toen ze wisten dat ze in financiële moeilijkheden zaten. Ze hebben daarmee de klanten behoorlijk in de maling genomen. Voel me vreselijk bekocht en belazerd. Ik betaal nu nooit meer vooraf bij een bedrijf dat ik niet ken.De oplossing
Mijn geld terug storten maar de loterij winnen is aannemelijker.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.