Klacht Eyoba.nl (Failliet): Bedrijf failliet, geld kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333456
Gebruiker
Astrid V
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eyoba heeft faillissement aangevraagd en de consumenten die er al wat gekocht èn betaald hebben zijn daar de dupe van waaronder ik dus. Geld kwijt, 187 euro. Ik baal als een stekker natuurlijk, tis voor mij een hoop geld. Ik vind dat Eyoba eerlijk had moeten zijn en geen nieuwe bestellingen had mogen aannemen toen ze wisten dat ze in financiële moeilijkheden zaten. Ze hebben daarmee de klanten behoorlijk in de maling genomen. Voel me vreselijk bekocht en belazerd. Ik betaal nu nooit meer vooraf bij een bedrijf dat ik niet ken.

De oplossing

Mijn geld terug storten maar de loterij winnen is aannemelijker.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid V
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf zegt failliet te zijn maar site is nog gewoon open en mensen kunnen er nog steeds bestellingen plaatsen. Zijn gewoon een stelletje oplichters! Ben niet de enige gedupeerde.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen