Klacht Eyoba.nl (Failliet): Besteld, betaald maar niks ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 322929
Gebruiker
Kaatje22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan van 2 kasten, deze ook betaald! Nog niks gekregen, word niet gereageerd op e-mails en de telefoon nemen ze niet op!!!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaatje22
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen