Klacht Eyoba.nl (Failliet): Bestelling nooit ontvangen

Klachtnummer
# 338936
Gebruiker
Djkmh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn salontafel noooit ontvangen. 370 betaald. Is niet mijn schuld of verantwoording dat een bedrijf ineens failliet gaat. Het ergste is dat niemand hier iets aan kan doen. Waar blijft alle geld van de gedupeerden? Zijn ze ermee geeimigreerd?

De oplossing

Bedrijf? Die bestaat al lang niet meer zo te zien! Geld terug SVP iemand moet eigenaren aanhouden en alle gedupeerde hun geld teruggeven. Al deze mensen werken niet gratis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Djkmh
    Datum
    Ik wil mijn geld terug

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen