Klacht Eyoba.nl (Failliet): bestelling wel betaald, maar is nooit geleverd

M.M. Harenberg

een tafeltje besteld in mei, kreeg een mail dat het geleverd zou worden in week 37. Echter nooit iets ontvangen, bedrijf was telefonisch niet bereikbaar en heeft nooit gereageerd op mij emails

bestelling leveren

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.M. Harenberg
    klacht loopt nog, tafeltje niet geleverd en wel betaald!
    enige mail die ik heb ontvangen van Eyoba, zie hieronder:

Van : klantenservice@eyoba.nl
    Datum : 26/06/2018 16:25
    Aan : mariette.harenberg@planet.nl
    Onderwerp : Leverdatum van bestelling #BVB181740207 is bekend

Eyoba.com Furniture Brands

De leverdatum van uw bestelling is bekend.

Beste Mari√ętte Harenber,

Nogmaals bedankt voor uw bestelling op Eyoba.

"Beste klant, Er is duidelijkheid rondom de levering van uw bestelling. De Deense leverancier kampt momenteel met enorme levertijden, inmiddels is duidelijk dat uw bestelling in week 36/37 bij u geleverd gaat worden. U zult in die periode nog bericht ontvangen vanuit onze transporteur waarin aangegeven staat van wanneer en hoe laat er bij u geleverd gaat worden. Verdere vertragingen kunnen niet meer ontstaan volgens onze leverancier. Wij doen ons best om de levering sneller te laten plaatst vinden. Mocht er iets veranderen dan zullen wij u direct voorzien van een update. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, Team Eyoba" Wij verwachten uw bestelling bij u te leveren in de week van: 14-09-2018

Als uw bestelling per pakketdienst verzonden wordt ontvangt u van ons een e-mail met een track & trace code zodra de bestelling wordt verzonden. Indien uw bestelling met een meubeltransporteur geleverd wordt maken zij binnen 48 uur na binnenkomst bij ons een afspraak met u voor levering.

Heeft u vragen over dit bericht? Neem dan contact met ons op door te reageren op deze mail of te bellen met 026-2600036.

Het team van Eyoba.

Leverdatum van bestelling #BVB181740207 is bekend
    bovenstaande order is wel betaald en tafeltje is niet geleverd!
    dit is mijn 4e reactie!
    tafeltje gekocht en betaald maar nooit geleverd
    ordernummer:
    #BVB181740207

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?