klacht loopt nog, tafeltje niet geleverd en wel betaald!
enige mail die ik heb ontvangen van Eyoba, zie hieronder:
Van : klantenservice@eyoba.nl
Datum : 26/06/2018 16:25
Aan : mariette.harenberg@planet.nl
Onderwerp : Leverdatum van bestelling #BVB181740207 is bekend
Eyoba.com Furniture Brands
De leverdatum van uw bestelling is bekend.
Beste Mariëtte Harenber,
Nogmaals bedankt voor uw bestelling op Eyoba.
"Beste klant, Er is duidelijkheid rondom de levering van uw bestelling. De Deense leverancier kampt momenteel met enorme levertijden, inmiddels is duidelijk dat uw bestelling in week 36/37 bij u geleverd gaat worden. U zult in die periode nog bericht ontvangen vanuit onze transporteur waarin aangegeven staat van wanneer en hoe laat er bij u geleverd gaat worden. Verdere vertragingen kunnen niet meer ontstaan volgens onze leverancier. Wij doen ons best om de levering sneller te laten plaatst vinden. Mocht er iets veranderen dan zullen wij u direct voorzien van een update. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, Team Eyoba" Wij verwachten uw bestelling bij u te leveren in de week van: 14-09-2018
Als uw bestelling per pakketdienst verzonden wordt ontvangt u van ons een e-mail met een track & trace code zodra de bestelling wordt verzonden. Indien uw bestelling met een meubeltransporteur geleverd wordt maken zij binnen 48 uur na binnenkomst bij ons een afspraak met u voor levering.
Heeft u vragen over dit bericht? Neem dan contact met ons op door te reageren op deze mail of te bellen met 026-2600036.
Met vriendelijke groet,
Het team van Eyoba.