Klacht Eyoba.nl (Failliet): Betaalde bestelling met 5 a 10 dagen levertijd is na 8 weken nog niet geleverd.

Rianne_

Op 11 mei heb ik bij Eyoba.nl de Bopita belle box besteld. Half juli verwachten wij ons eerste kindje. Aangezien op website beschreven staat dat de levertijd 5 tot 10 werkdagen bedraagt, leek de box ruim op tijd in ons bezit te zijn.

Op 16 mei kreeg ik een mail dat de box geleverd zou worden in de week van 8 juni. Toen ik op zaterdag 9 juni niets van Eyoba vernomen had over de levering heb ik gemaild naar de klantenservice. Als reactie werd gegeven dat er begin volgende week gereageerd zou worden. Toen ik op 15 juni wederom niets van Eyoba vernomen had, heb ik nogmaals gemaild. Die zelfde dag ontving ik een email dat de box geleverd zou worden in de week van 22 juni.

Tot mijn verbazing ontving ik op 19 juni een email dat de box in de week van 6 juli geleverd zal worden.
Ik heb de klantenservice gemaild, aangegeven dat ik teleurgesteld ben in de service van Eyoba en er weinig vertrouwen in had dat de box daadwerkelijk geleverd zou worden.
Op 26 juni kreeg ik reactie. De klantenservice gaf aan dat zij bericht hadden van hun leverancier dat de box, dezelfde week nog, uiterlijk de volgende week binnen zou komen. Ook werd als compensatie een cadeaubon t.w.v. € 25,- aangeboden.

Inmiddels is de week van 6 juli voorbij en zoals verwacht, heb ik wederom niets van Eyoba vernomen over de levering van de box.

Al met al vind ik de service van Eyoba bijzonder teleurstellend en dan druk ik het licht uit.

Een exacte leverdatum en tijdstip voor de bestelde box op zeer korte termijn. Daarnaast terugbetaling van een deel van het aankoopbedrag ter compensatie.

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rianne_
Tot op heden heb ik geen reactie op mijn klacht ontvangen en is de box nog niet in mijn bezit. Gisteren heb ik 2x naar de klantenservice gebeld en werd ik beide keren niet inhoudelijk te woord gestaan. Ik kreeg ‘s ochtends de toezegging gelijk teruggebeld te worden door een bepaalde medewerker die op dat moment een andere klant aan de lijn had. Toen ik twee uur later nog niets had vernomen heb ik weer gebeld. Ook deze medewerker kon mij niet te woord staan maar gaf aan dat ik zeker die middag nog teruggebeld zou worden. Raad eens? Wederom niets gehoord van Eyoba.nl.

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?