Opgelost door Eyoba.nl (Failliet): De onmacht van een bedrijf om aan de verplichtingen te voldoen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 315370
Gebruiker
UsRic58
Datum
1 reactie

Details

De klacht

medio 30 mei hebben we een keukenkast besteld bij eyoba.nl. vanwege 7jarig jublileum of zoiets kregen we ook nog korting, we kregen een bestellingsnummer , levertijd wk 24/25 rond 22/6/18. 22/6/18 nog geen kast, wij bellen en mailen.26/06/18 email ontvangen, ze kunnen geen exacte datum doorgeven van de levering.w vraag met klantenservice ticket (#267524) is behandeld. Wilt u een nieuwe reactie plaatsen? Reageer dan op deze mail of klik op de onderstaande link:
http://

Klantenservice | Eyoba (Eyoba klantenservice)

wk 29/30 werd ons beloofd als verzendingsdatum...op ons email is geen antwoord op gekomen. We willen de kast nog steeds ...of geld terug; ze hebben zelfs een waardebon van 25 eur beloofd, ook geen waardebon gezien.

K.Martodrono
Amsterdam

De oplossing

de garantie dat we de kast liever nu dan gisteren ontvangen of ons geld retourner.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UsRic58
    Datum
    Thans heeft het bedrijf a) de kast geleverd b) lichtelijk beschadigd dat wel...de chauffeur deed alles zelf rijden en lossen..en gemiddeld 30 kg pakketten (2 stuks) afgeleverd.
    c) de beloofde 25 eur waardebon die ze beloofd hadden nog niet ontvangen.

    en vandaag een reactie ontvangen van eyoba per mail:
    Uw vraag met klantenservice ticket (#275182) is behandeld. Wilt u een nieuwe reactie plaatsen? Reageer dan op deze mail of klik op de onderstaande link:
    http://

    Klantenservice | Eyoba (Eyoba klantenservice)

    3 aug. 10:38 CEST

    Beste Kardoo Martodrono,

    Ik heb u zojuist proberen te bellen. Helaas kreeg ik u niet te pakken. Ik zie in het systeem staan dat uw bestelling vorige week bij ons is binnen gekomen en met onze transporteur is meegegeven. Zij zouden inmiddels al contact met u moeten hebben opgenomen over uw bestelling. Helaas is dit niet gebeurt. Ik heb direct contact opgenomen met de transporteur. Zij zijn op het moment aan het uitzoeken wat er precies is mis gegaan en komen zo spoedig mogelijk bij u terug om uw bestelling bij u te leveren.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via bovenstaande contactgegevens.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne,
    Team Eyoba

Uiteindelijke oplossing

Auteur
UsRic58
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kast is geleverd..De 25 eur kortingsbon krijg ik op eerstvolgende bestelling als compensatie..ik hoef geen spullen meer bij eyoba te bestellen na gedane ervaringen..klachtafhandeling duurt te lang. .voor mij geen eyoba meer
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen