Opgelost door Eyoba.nl (Failliet): Klantvriendelijkheid and belofte nakomen.

angry Opgelost
janhgdn

Ik heb 6 weken geleden een lamp besteld. Deze zou op voorraad zijn. De lamp is nog steeds niet geleverd. In elk telefoontje hoor ik weer een ander verhaal waarom er nog niet geleverd kan worden. De laatste twee telefoontjes had ik moedeloze telefoniste aan de lijn die blijkbaar ook niemand meer kan vinden om mij door te verbinden. Het enige wat zij mij kan vertellen is dat ik een email zal ontvangen wanneer er geleverd gaat worden. Echter die email komt niet.

Het lijkt mij dat de directie hier een taak heeft om de klantvriendelijkheid eens te verbeteren evenals de bedrijfsvoering.

1) Een professionele bedrijf dat zijn belofte nakomt en klanten een eerlijk antwoord geeft.
2) Klanten niet aan het lijntje houdt

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Eyoba.nl
    Beste J. Hogendoorn,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben leveringsproblemen gehad met de desbetreffende leverancier, deze zijn inmiddels verholpen. I.v.m. de vakantieperiode is het bij ons extra druk met klantvragen maar hebben wij niet de bezetting om ze allemaal per dag te kunnen beantwoorden, onze excuses hiervoor. De eerstelijns klantenservice probeert zo veel mogelijk informatie te verzamelen zodat wij daar zo gedetailleerd mogelijk op terug kunnen komen.

M.b.t. uw bestelling, deze verwachten wij in week 32 bij ons binnen, en dan ook daadwerkelijk aan u te kunnen uitleveren. Wij begrijpen dat u onze klantenservice op dit moment niet als optimaal hebt ervaren en danken u voor de eerlijke review.

Yoshua
    Directeur Eyoba.nl

janhgdn
Inmiddels is het artikel in week 33 ontvangen. Wat zijn de frustraties van de klant? Niet het feit dat er een vertraging is. Dat kan gebeuren maar gebrek aan professionele communicatie. Een paar voorbeelden 1) Een email of telefoontje met het juiste verhaal waarom er vertraging is ondanks dat Eyoba verteld dat het artikel op voorraad is and Steinhauer op zijn website laat zien dat het artikel binnen twee dagen kan worden geleverd. 2) Een bereidwillige telefoniste die bij elke poging om door te verbinden verteld dat alle lijnen bezet zijn, zelfs die van Mr Joshua. 3) Beloftes om dezelfde dag terug te bellen wordt niet nagekomen 4) De belofte om binnen twee dagen op een email te reageren wordt niet nagekomen 5) De belofte om een email te sturen zodra het artikel wordt verstuurd wordt niet nagekomen. Dus het totale gebrek aan professionele communicatie Meneer Joshua, ik denk dat er toch wat moet gebeuren in uw bedrijf.

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?