Klacht Eyoba.nl (Failliet): Klok besteld maar nooit gekregen

Klachtnummer
# 334144
Gebruiker
Liena
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een klok besteld maar nooit gekregen na paar belletjes te hebben gepleegd ook geen reactie.. Het is schandalig hoe ze met de klanten om gaan en dat het zo lang duurt

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen