Klacht Eyoba.nl (Failliet): nooit geleverd. niks meer gehoord.

Klachtnummer
# 334411
Gebruiker
Esther
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin juli een salontafel en bijzettafel besteld. Melding gekregen dat het begin okt bezorgd zou worden. Wat al een enorme lange levertijd. Geklaagd dat dat echt te lang duurt. En dan ik geen fatsoenlijke reactie krijg en niet teruggebeld wordt als dat beloofd wordt.
Nu nog niet geleverd.

De oplossing

geld terug. of leveren bestelde artikelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Esther
    Datum
    Komt er nog een reactie?

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen