Klacht Eyoba.nl (Failliet): Nooit ontvangen, nu financiele problemen?

# 320434
JLo123

Nog steeds geen levering!
Wij hebben 1 juli 2 besteksets besteld waarbij destijds 1 week levertijd vermeld stond.

Sindsdien meerdere keren gebeld en ook emailcontact, met uiteindelijk antwoord dat zij het week 34 verwachtten. Ondertussen nog niets ontvangen, en nu bericht dat ze financiele problemen hebben..

We zijn echt heel bang dat we naar onze bestelling/ons geld kunnen fluiten..

Beste Klant,

Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Helaas is na 7,5 jaar Eyoba B.V. in financieel zwaar weer geraakt. Er wordt nog met man en macht gewerkt om een doorstart te realiseren om zo de schade voor iedereen zoveel als mogelijk te beperken. Daar gaat nu al onze energie en aandacht naar uit.

De website staat nog live, maar het is al enige tijd niet mogelijk om een bestelling af te ronden. De website staat nog live om een eventuele doorstart mogelijk te maken.

We kunnen momenteel niets voor u doen en hoe vervelend ook vragen u om uw begrip en geduld in deze lastige situatie. Het gaat ons zeer aan het hart en wij kunnen u verzekeren dat wij er alles aan zullen doen om zo snel en goed mogelijk naar een oplossing toe te werken.

Deze week (week 35) zal o.a. op deze pagina er meer informatie komen m.b.t. de contactgegevens van de doorstart en/of de persoon die alle lopende zaken en vragen met u kan afhandelen.

Hou daarom de volgende links goed in de gaten, de informatie verschijnt deze week bovenaan deze pagina’s:

www.eyoba.nl/contact
www.eyoba.nl/veelgesteldevragen

Het team van Eyoba.nl

Leveren! Of geld terug

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?