Klacht Eyoba.nl (Failliet): wel betalen, geen track & tracenummer, geen levering

Klachtnummer
# 320864
Gebruiker
A3
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Foto print besteld op 3 augustus, geen levering, telefonisch contact is onmogelijk, via mail geen antwoord op waar de levering blijft. Dezelfde fotoprint met dezelfde afmetingen staat nu ineens op website onder sale en 30% afgeprijsd en op voorraad.


De oplossing

Dat het bestelde geleverd gaat worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    A3
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie of opheldering gehad van dit bedrijf over de levering, op de site is het volgende aangegeven:
    Op dit moment zijn wij concreet in gesprek met 3 partijen om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname), dit is een toename t.o.v. van ons laatste bericht. Dit traject vergt momenteel al onze aandacht. Als dit gerealiseerd wordt zal het aantal gedupeerden sterk geminimaliseerd worden, hier gaat onze voorkeur naar uit.

    We verwachten vrijdag 7 september hier definitief bericht over te kunnen geven, de desbetreffende deadline is tevens met de partijen gecommuniceerd.

    Maar ook op 9 september nog steeds geen bericht
  2. Auteur
    A3
    Datum
    Na veel gesprekken met diverse geïnteresseerden is het niet gelukt om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname). Dit bekent concreet dat na 7,5 jaar helaas het faillissement is aangevraagd. Wij bedanken onze klanten, leveranciers en partners voor het vertrouwen en de samenwerking in de afgelopen jaren namens het hele team van Eyoba. Wij hebben goede hoop dat na afloop het bedrijf in een andere vorm een nieuwe toekomst zal krijgen.
  3. Auteur
    A3
    Datum
    zie ook https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/waarschuwingen/

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen