Klacht Eyoba.nl (Failliet): wel betalen, geen track & tracenummer, geen levering

# 320864
A3

Foto print besteld op 3 augustus, geen levering, telefonisch contact is onmogelijk, via mail geen antwoord op waar de levering blijft. Dezelfde fotoprint met dezelfde afmetingen staat nu ineens op website onder sale en 30% afgeprijsd en op voorraad.

Dat het bestelde geleverd gaat worden

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A3
    Nog steeds geen enkele reactie of opheldering gehad van dit bedrijf over de levering, op de site is het volgende aangegeven:
    Op dit moment zijn wij concreet in gesprek met 3 partijen om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname), dit is een toename t.o.v. van ons laatste bericht. Dit traject vergt momenteel al onze aandacht. Als dit gerealiseerd wordt zal het aantal gedupeerden sterk geminimaliseerd worden, hier gaat onze voorkeur naar uit.

We verwachten vrijdag 7 september hier definitief bericht over te kunnen geven, de desbetreffende deadline is tevens met de partijen gecommuniceerd.

Maar ook op 9 september nog steeds geen bericht
    A3
    Na veel gesprekken met diverse geïnteresseerden is het niet gelukt om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname). Dit bekent concreet dat na 7,5 jaar helaas het faillissement is aangevraagd. Wij bedanken onze klanten, leveranciers en partners voor het vertrouwen en de samenwerking in de afgelopen jaren namens het hele team van Eyoba. Wij hebben goede hoop dat na afloop het bedrijf in een andere vorm een nieuwe toekomst zal krijgen.
    zie ook https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/waarschuwingen/

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?