Klacht Eyoba.nl (Failliet): zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327868
Gebruiker
M.A.R.J.A.N. Heimans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wilde conform de voorwaarden 2 (na enorm veel oponthoud en miscommunicatie) geleverde eetkamerstoelen retourneren. Dit proces is door Eyoba, naar mijn idee met opzet, zo vertraagd dat retournering inmiddels niet meer mogelijk is. De stoelen staan in de verpakking in de garage........

De oplossing

alsnog stoelen terugnemen en geld terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.A.R.J.A.N. Heimans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eyoba.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen