Klacht Eyoba.nl (Failliet): Wel betaald, geen stoel met armleuning

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 318229
Gebruiker
Bokkema
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 20 juni heb ik een eetkamerstoel met armleuning besteld bij Eyoba.nl (bestelling #2000039557; factuur #2000035835). Nog dezelfde dag heb ik het verschuldigde bedrag ad € 114 via Ideal voldaan.
Aangezien ik op 11 juli nog steeds onwetend was van de datum van levering, heb ik per e-mail om opheldering gevraagd. In reactie daarop ontving ik een dag later een mail dat de levering in de week van 27 juli zou plaats hebben.
Aangezien ik de stoel op 1 augustus nog niet in huis had, besloot ik Eyoba per mail nogmaals te rappelleren. Reactie: oorverdovende stilte.
Op 8 augustus telefonisch contact opgenomen. Ik dacht een medewerk(st)er van klantenservice aan de lijn te krijgen, maar ik kreeg te maken met telefoniste Wilma. Die beweerde geen contact te kunnen krijgen met klantenservice. En ook gisteren bleek zij daartoe niet in staat. Wel beloofde ze dat iemand van klantenservice mij nog dezelfde dag zou terugbellen. Dat is dus niet gebeurd.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eyoba.nl (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bokkema
Datum
Uiteindelijke oplossing Dat de door mij bestelde en betaalde stoel in de week van 14 september wordt geleverd. Eerst zien, dan geloven. We geven Eyoba.nl vooralsnog het voordeel van de twijfel. Update 9 september: Eyoba zou deze week de per mail gedane toezegging over de levering moeten nakomen. We hebben nog even geduld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad