Klacht F.g.Nijenhuis: Spookabonnement, nooit afgesloten, wel in tekening gebracht

Klachtnummer
# 328448
Gebruiker
Fokke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter blijkt sinds mei 2017 een abonnement bij jullie te hebben. Zij kan zich niet herinneren dat ze ooit iets heeft afgesloten. Het gaat dus om een fors bedrag. We zien graag al het geld teruggesort omdat dit een ongevraagde dienst is. Het gaat om € 562, 50.

Gewenste oplossing

We willen graag al het geld terug, aangezien dit abonnement nooit is afgesloten en er ook nooit een melding geweest is of er een produkt door u is geleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat F.g.Nijenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over F.g.Nijenhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen