Opgelost door Famed: 40 euro incassokosten in rekening gebracht zonder herinnering te versturen.

Frans

Rekening is op een verkeerde plaats terecht gekomen en daardoor helaas niet betaald. Nadat de administratie van de tandarts belde en ons informeerde dat er nog een bedrag van 5,13 euro nog openstond, hebben wij dit bedrag direct overgemaakt. Enkele dagen later ontvangen wij een rekening van Famed met een verhoging met incassokosten van 40 euro. Nog nooit eerder hiermee een probleem gehad. Als er een herinnering was verstuurd waren wij erop geattendeerd dat er een bedrag openstond en was er ook betaald. Nu wordt er zonder een herinnering een incassotraject opgestart. Voelt ontzettend onrechtvaardig omdat wij geen wanbetalers zijn. Het voelt zelfs zo onrechtvaardig dat wij, indien dit niet kwijtgescholden wordt, na 30 jaar met ons gezin van 4 patiënten helaas weggaan bij onze tandarts.

Kwijtschelding van de incassokosten.

Famed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Frans
    Na plaatsing van de klacht werd er telefonisch contact opgenomen door FaMed. Na overleg werd besloten alsnog de incassokosten niet te berekenen. Klacht werd zo correct afgehandeld.