Opgelost door Famed: 40 euro incassokosten in rekening gebracht zonder herinnering te versturen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47049
Gebruiker
Frans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Rekening is op een verkeerde plaats terecht gekomen en daardoor helaas niet betaald. Nadat de administratie van de tandarts belde en ons informeerde dat er nog een bedrag van 5,13 euro nog openstond, hebben wij dit bedrag direct overgemaakt. Enkele dagen later ontvangen wij een rekening van Famed met een verhoging met incassokosten van 40 euro. Nog nooit eerder hiermee een probleem gehad. Als er een herinnering was verstuurd waren wij erop geattendeerd dat er een bedrag openstond en was er ook betaald. Nu wordt er zonder een herinnering een incassotraject opgestart. Voelt ontzettend onrechtvaardig omdat wij geen wanbetalers zijn. Het voelt zelfs zo onrechtvaardig dat wij, indien dit niet kwijtgescholden wordt, na 30 jaar met ons gezin van 4 patiënten helaas weggaan bij onze tandarts.

De oplossing

Kwijtschelding van de incassokosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Famed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Frans
    Datum
    Na plaatsing van de klacht werd er telefonisch contact opgenomen door FaMed. Na overleg werd besloten alsnog de incassokosten niet te berekenen. Klacht werd zo correct afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy