Klacht Famed: betalingsregeling kost 40 euro

hoi

beste klachtenkompas,
Famed is een bedrijf die de financieen van haar klanten opneemt.de kosten van orthodontie in mij geval gaan regelrecht naar Famed dus.Ik vroeg aan Famed of ik een betalingsregeling kon treffen en dat kon ,alleen moest ik het online invullen....ok..tijdens het invullen kon het alleen geaccepteerd worden als je rente en kosten voor betalingsregeling accepteerde.Rente was 50 eurocent maar kosten 40 euro......belachelijk. WAAROM kosten,betalingsregeling is voor klantcoulantheid kosteloos.Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en schaamteloos van hun.heb email naar hun gestuurd en kreeg als antwoord dat wanner je in feite betalingsregeling treft je in feite geld leent....wat een leugen zeg,dit gaat puur om Ortho kosten 172 euro.
hier is geen enkele vorm van lening aanwezig hoogachtemevrouw.N.Tarfit

Om kosten te vragen van 40 euro voor een betalingsregeling vind ik misbruik maken van de situatie en zeer asociaal.En vooral in deze tijden waarbij mensen het zeer moeilijk hebben.Ze laten wel de keuze aan jou over maar als iemand het niet in 1 keer kan betalen,omdat zorgkosten hoog zijn dan moet je maar machteloos die 40 euro of meer accepteren.Voor een betalingsregeling notabene.......pure uitbuiting!
Ik heb uitstel van betaling aangevraagd omdatik het niet in 1 keer kon.maar ik verlang dat er hier iets tegen gedaan word en kan dit tegenwoordig zomaar!!!

Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed