Klacht Famed: incasso kosten

Wendela

Als ik facturen betaal en daarna pas de herinnering krijg en er 40 euro kosten bijkomen en ik vervolgens niks meer hoor verwacht ik dat dit gecorrigeerd word ivm kruisen van betaling. Nu blijkt er een blokkade te staan bij de tandarts om een rekening van 2012.
Nooit meer aanmaningen ontvangen en blijken er nog twee open te staan plus rente????? Totaal dus drie keer Euro 40,-
Waarom sturen jullie geen herinnering hiervoor, de rekeningen van de tandarts zijn gewoon betaald.

intrekken incasso kosten

Wendela
    Zo nodig zal de schuldeiser moeten aantonen dat deze brief is verstuurd en door de debiteur is ontvangen.Incassobureaus mogen alleen kosten berekenen die ze écht hebbengemaakt.Dit staat op de site van het juridisch loket.Toon aan dat ik die brieven heb ontvangen. Aangetekend verstuurd?
    Geef overzicht van de gemaakte kosten.
    Fa-med
    Naar aanleiding van uw klacht hebben we telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Met vriendelijke groet,
    Fa-med
    Wendela
    Jullie hebben na mijn bericht hier van 15 januari niet meer gereageerd. Ik heb dit bericht geplaatst na jullie telefoontje en ben het er niet mee eens.