Opgelost door Famed: nota met incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46372
Gebruiker
kees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

nadat ik al die tijd met fa-med per email in contact ben geweest, over een te betalen nota.
en die pas in het einde van het jaar 2013 duidelijk was waarvoor wij deze moesten betalen, heb ik gelijk gereageerd op het emailbericht dat wij de overschrijving die dag op de post deden. dat is ook gebeurd. op 6 januari 2014 is deze van onze rekening afgeschreven op hun naam.
het is toch zo, dat als je met hun in onderhandeling bent, dat zij geen incasso kosten in rekening mogen brengen?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben u een e-mail gestuurd betreffende uw klacht. Mocht u nogmaals een toelichting willen of heeft u nog vragen, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
  2. Auteur
    kees
    Datum
    wij zijn naar tevredenheid geholpen . een goed programma is deze site. want het helpt. ben benieuwd of ze het geld net zo snel terug storten , dan dat ze de incasso sturen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy