Klacht fab6: Bestelling www.fab6.nl Asics Outlet nog steeds niet geleverd. Is dit een malafide website?

Klachtnummer
# 263641
Gebruiker
Dominique C
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb een online aankoop gedaan bij de Asics outlet webstore www.fab6.nl voor een bedrag van 192€ (hardloopschoenen).
Deze aankoop én betaling is gebeurd op 30 April 2017.
Na 7 contactnames via mail met dit bedrijf is er tot op heden nog geen enkel antwoord gevolgd op mijn vraag waar mijn bestelling blijft.
Ze vermelden zelf dat een bestelling zeker binnen de 10 werkdagen wordt afgeleverd. Als ik naar de details vd bestelling kijk, dan staat er nog steeds "payment success" en is er blijkbaar nog niks gebeurd met het klaarmaken en verzenden ervan.
Is dit een malafide website?
Wie kan mij het adres of een telefoonnummer bezorgen van de verantwoordelijke van deze website?
Graag reactie, zodat ik weet of ik eerstdaags juridische acties dien te treffen.

Alvast bedankt
Dominique

De oplossing


Graag had ik van het bedrijf verduidelijking ontvangen van wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd.
Een terugbetaling van mijn betaald bedrag van 192€ is zeker ook aanvaardbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fab6 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over fab6?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen