Klacht fab6: Bestelling www.fab6.nl Asics Outlet nog steeds niet geleverd. Is dit een malafide website?

Dominique C

Ik heb een online aankoop gedaan bij de Asics outlet webstore www.fab6.nl voor een bedrag van 192€ (hardloopschoenen).
Deze aankoop én betaling is gebeurd op 30 April 2017.
Na 7 contactnames via mail met dit bedrijf is er tot op heden nog geen enkel antwoord gevolgd op mijn vraag waar mijn bestelling blijft.
Ze vermelden zelf dat een bestelling zeker binnen de 10 werkdagen wordt afgeleverd. Als ik naar de details vd bestelling kijk, dan staat er nog steeds "payment success" en is er blijkbaar nog niks gebeurd met het klaarmaken en verzenden ervan.
Is dit een malafide website?
Wie kan mij het adres of een telefoonnummer bezorgen van de verantwoordelijke van deze website?
Graag reactie, zodat ik weet of ik eerstdaags juridische acties dien te treffen.

Alvast bedankt
Dominique

Graag had ik van het bedrijf verduidelijking ontvangen van wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd.
Een terugbetaling van mijn betaald bedrag van 192€ is zeker ook aanvaardbaar.

Wij vinden dat fab6 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over fab6?