Klacht Fabandchic.nl: off white top nooit geleverd

nancy123

Al ruim een maand geleden een off white top besteld. Vooraf een aantal keer mail en app contact gehad. Toen nog geen geld overgemaakt en dan kan er blijkbaar wel snel gereageerd worden. Nadat ik de order had geplaatst en dus het bedrag had overgemaakt een aantal keer geappt om te vragen naar de status van de zending. Na 1, 5 week werd er toegezegd dat de bestelling alsnog geleverd zou worden. Nu alweer 2 weken verder en nog steeds niks. De top is inmiddels ook van de site en er wordt nergens meer op gereageerd, dus vermoed dat ik mijn geld of de top nooit meer ga ontvangen helaas.

Alsnog leveren maar aan de andere klachten te zien zal dat nooit gebeuren

Fabandchic.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

nancy123
    Tot op heden nog geen oplossing. Wat een prut bedrijf. Reageren nergens op. Reacties op insta worden verwijderd ( dat kunnen ze dan wel). Kreeg na 100 berichten 1x reactie met de vraag of ik mijn geld terug wilde of alsnog het product. Gevraagd om mijn geld retour te sturen. tot de dag van vandaag niet gebeurt. Echt kansloos. Bestel hier nooit meer wat!!

nancy123

Ook een klacht indienen over Fabandchic.nl?