Klacht Fabandchic.nl: OPLICHTING 1e klas

Klachtnummer
# 187061
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 augustus heb ik enkellaarsjes en een choker ketting t.w.v. circa €60,- besteld op de website fabandchic. Op 23 augustus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag op welke datum ik mijn bestelling kan ontvangen, maar hier is niet op gereageerd. Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar het op de website vermelde email-adres, waarin ik mijn ongenoegen heb geuit over hetgeen ik heb waargenomen m.b.t. geen dan wel te late verstuurde producten en dat ik mijn geld per direct terug wilde. Tot op heden is hier niet op gereageerd. Frappant is dat de winkel eigenaresse van fashiondrug wel producten van fabandchic draagt op haar instagram.

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fabandchic.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fabandchic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen