Klacht FaberVlaggen: slecht kwaliteit vlag

Klachtnummer
# 17367
Gebruiker
H.F. Kleuver
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met de voetbalkampioenschappen heb ik bij de fa. Faber een oranjevlag besteld.
Na een week uitgehangen te hebben begon de zoom van de vlag al los te gaan. Ik heb de vlag naar binnen gehaald omdat Nederland niet doorging. Als het elftal verder was gekomen dan had ik wsl. een rafelige vlag overgehouden.

De fa. Faber 2 mails gestuurd. Op geen enkele mail een reactie gehad.

De oplossing

In de eerst plaats hadden ze op de mails kunnen reageren welke ik verzonden heb op 23 juni en 16 juli. Ik verwacht compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FaberVlaggen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FaberVlaggen?