Klacht Fabletics: Fabletics neemt geld van mijn bankrekening op via Paypal zonder mijn toestemming!

V.J. Mariani

Ik heb vorig jaar een legging gekocht bij Fabletics en ik heb het retour gestuurd omdat hij niet goed paste. Ze hebben het toen goed ontvangen en mijn geld terug betaald. Maar nu plotseling hebben ze via Paypal 2 keer een bedrag van 49.95 opgenomen van mijn bankrekening, zonder mijn toestemming en ook zonder dat ik iets heb gekocht!! Nu heeft Paypal mij geblokkeerd omdat ik die 2 bedragen heb terug geboekt via mijn bank. En Paypal heeft het weer opgenomen.
Ik heb 3 keer geprobeerd te bellen, gewacht meer dan een kwartier aan de lijn, maar ze nemen de telefoon niet op.
Ik heb een beetje de website onder de loep bekeken en ik ontdekte dat je dan een soort abonnement heb als je een keer besteld. Dus je komt er nooit vanaf want ze zeggen dat afmelden kan niet via email, alleen via telefoon!!
Ik weet niet meer wat ik moet doen om er vanaf te komen en mijn geld terug krijgen.
VJM

Ik hoop voorgoed afgemeld te zijn en mijn geld terug aub.

Wij vinden dat Fabletics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fabletics?