Klacht FabLuxe.nl: Kan saLe gekochte spullen zogenaamd niet retoureren!

Inge-asdonk

Kan niet retourneren omdat het product verkocht is in de sale.
Ik heb schoenen gekocht in de sale, maat 36. Heb de schoenen gepast bij aankomst en ze waren gewoon 1 maat te groot. Ik kan verder hier dus ook niets mee. Ben zelfs in de winkel geweest en word je gewoon meteen verteld "Nee was sale dus nemen we niet terug". Totaal geen klantvriendelijkheid. Heb zelfs aangeboden dat ik ook wel iets anders wilde uitzoeken voor dat bedrag. Nee kon ook niet! Ik heb bij de consumentenbond na gecontroleerd en het is gewoon wettelijk als een klant online een aankopen doet dat die persoon 14 kalenderdagen bedenktijd heeft. Omdat je als je online een aankopen doet het product niet kan aanpassen of zien. Hier houden zij zich dus TOTAAL NIET AAN. Omdat ze dan toevallig op hun site zetten dat ze sale niet retour nemen wil niet zeggen dat dit WETTELIJK OOK ZO IS! Voor die 20 euro zal het wel. Dat ze er maar gelukkig van worden. Maar ga hier zeker nooit meer een aankopen doen en hoop ook dat mensen dit lezen. Owja en als je in de winkel komt zie je pas wat voor kwaliteit ze daar verkopen. Goedkope rotzooi! Is het bedrag van de sale eigenlijk nog niet eens waard!

Dat ze gewoon de regels van de wet moeten nakomen als ze een webshop en winkel willen runnen!

Ook een klacht indienen over FabLuxe.nl?