Opgelost door Fabriekskorting.nl: ik ben opgelicht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351630
Gebruiker
#jansendaan1989
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eerder een klacht gedaan. Een reactie terug gekregen dat het bestelde product onderweg was. Inderdaad een bericht gekregen dat het geleverd was echter was ik niet thuis. Sindsdien is het nooit meer een tweede keer geleverd en heb ik ook geen bericht gekregen waar het op dit moment is. Ik denk niet dat ik mijn bestelling ga krijgen.

Gewenste oplossing

ik wil mijn geld terug.
Geboden oplossing
Nadat het product door postNL retour is gestuurd heeft het bedrijf op eigen initiatief het aankoopbedrag netjes terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Fabriekskorting.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D. Jansen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling niet geleverd is. Echter uit de track&trace code blijkt dat u het pakketje niet heeft aangenomen. Het verzendbedrijf heeft uw pakketje een aantal dagen bewaard bij een lokaal verzendbedrijf, ook daar heeft u het pakketje niet opgehaald. ( https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/LX612290712NL/NL/1112XJ )

    Wij hebben uw pakketje netjes op tijd verzonden, en ook een track&trace code aangeleverd zodat u uw pakketje kunt volgen. Wij kunnen er niks aan doen dat u de bezorger gemist heeft, en dat u uw pakketje niet heeft opgehaald.

    Wij vinden het jammer dat u contact met ons heeft opgenomen via het klachtencompas. Wij zijn namelijk elke dag bereikbaar via ons email adres, en via ons whatsapp nummer.

    Omdat wij onze klanten graag tevreden houden hebben wij er voor gekozen het aankoopbedrag van €28,05 terug te storten op uw rekening. Dit zal binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

    Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Fabriekskorting.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fabriekskorting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen