Klacht Fabriekskorting.nl: Opgelicht, waardeloze service
Details
Klacht
Een product besteld met een levertijd van 1 tot 10 dagen.Tot op de dag van vandaag niks ontvangen (besteld op 20 februari).
Contact opgenomen met fabriekskorting, er werd mij direct verteld dat mijn geld terug geboekt werd, er is mij niet gevraagd naar welk rekeningnummer dit gedaan moest worden dus dit heb ik zelf maar doorgegeven, nooit mijn geld terug gekregen en het product moet schijnbaar nog gemaakt worden want deze heb ik tot op heden ook niet ontvangen. Ook op mijn berichten word niet meer gereageerd! Erg asociaal.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug, of het product ontvangen dat ik besteld heb.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.