Klacht Fabriekskorting.nl: Opgelicht, waardeloze service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355417
Gebruiker
Jnyyvandyk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een product besteld met een levertijd van 1 tot 10 dagen.
Tot op de dag van vandaag niks ontvangen (besteld op 20 februari).
Contact opgenomen met fabriekskorting, er werd mij direct verteld dat mijn geld terug geboekt werd, er is mij niet gevraagd naar welk rekeningnummer dit gedaan moest worden dus dit heb ik zelf maar doorgegeven, nooit mijn geld terug gekregen en het product moet schijnbaar nog gemaakt worden want deze heb ik tot op heden ook niet ontvangen. Ook op mijn berichten word niet meer gereageerd! Erg asociaal.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug, of het product ontvangen dat ik besteld heb.
Geboden oplossing
Geen. Geld is gestort naar een rekeningnummer dat ik niet heb opgegeven, ik heb namelijk een bericht gestuurd met het juiste rekeningnummer, echter reageerde fabriekskorting niet meer op mijn berichten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Fabriekskorting.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Dijk,

    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u onze service waardeloos vindt. Wij hebben namelijk uw berichten netjes beantwoord. Toen bleek dat het product niet op tijd geleverd kon worden hebben wij netjes het aankoopbedrag terug gestort.

    Wij hebben het aankoopbedrag van het product dat niet geleverd kon worden al op 7 maart 2019 terug gestort op uw rekening. Wij hebben hier geen rekeningnummer voor nodig. U heeft betaald via Ideal, en wij storten ook terug via ideal (mollie)

    U heeft afgerekend met de rekening van P Meijer CJ. Hier is ook het aankoopbedrag naar terug gestort. In de bijlagen kunt u de terugstorting terug zien.

    Bij vragen kunt u altijd contact opnemen via contact@fabriekskorting.nl

    Met vriendelijke groet,
    Fabriekskorting.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fabriekskorting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen