Klacht Fabriekskorting.nl: Opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369117
Gebruiker
Ruud789
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Artikel nooit geleverd!

Gewenste oplossing

Geld terug storten
Geboden oplossing
Gewoon blijven wachten dus of het artikel tóch nog komt. Ze zeggen dat de leveringstermijn vermeld staat in de bevestiging. Niet dus!!! In geen enkel mailtje valt hier iets over te lezen. Volgens de track en trace is het product "op weg" naar een sorteercentrum. Op 22 mei besteld en volgens de track en trace is het pas 3 juni verstuurd. Artikel is 'op voorraad', dus niet. Moet zeker ergens uit Azie komen. Er zit dus niets anders op dan lijdzaam af te wachten of je verlies nemen. Dus toch opgelicht?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Fabriekskorting.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Joke Poortman,

    Bedankt voor uw bericht.

    De levertijd van het product dat u heeft besteld is momenteel 1 tot 10 dagen. Dit staat ook beschreven in de bevestigingsmail.

    Wij hebben uw bestelling bekeken, volgens onze informatie is uw pakketje momenteel bij een lokaal verzendbedrijf bij u in de buurt. Wij verwachten dat uw pakketje vandaag of morgen geleverd wordt. U kunt uw pakketje volgen via deze link:

    https://postnl.post/details/?barcode=LX678794066NL&postalcode=1829%20XJ&landcode=NL of via Postnl.nl met deze trackingscode: LX678794066NL

    Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fabriekskorting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen