Klacht Fabrieksmatrassen.nl: Bestelling betaald niets ontvangen, klantenservice niet bereikbaar, mails worden niet beantwoord.

Kaat#123

Op medio december 2018 een matras besteld en betaald, niets ontvangen. Het koeriersbedrijf heeft matras niet ontvangen. Bij mailen krijg je indruk dat mailadres niet klopt, je krijgt iets terug met errors.
Klachten formulier verschillende keren ingevuld. Uiteindelijk geld terug gevraagd, maar ook daarop geen reactie.Telefonisch sta je ontzettend lang in de wacht en je wacht nergens op, zonder iemand te spreken hang je de ene keer na een half uur en de andere keer na drie kwartier op. Dagenlang gebeurd hetzelfde als je belt.
Volgens site zijn ze bereikbaar vanaf 10.00 uur, maar ook dan hoor je meteen dat alle medewerkers in de wacht staan. En hang ik na 32 minuten teleurgesteld op.
Krijg het idee, dat het niet pluis is.

We willen ons geld terug of het matras geleverd krijgen. Kan er onderzoek worden gedaan of dit bedrijf wel volgens de wet handelt? Wij zijn waarschijnlijk niet als enige de dupe van het in gebreke blijven van Fabrieksmatrassen

Wij vinden dat Fabrieksmatrassen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!