Klacht Fabrieksmatrassen.nl: Fabrieksmatrassen.nl, klantenservice wordt klachtenservice.

Ontevreden klant

Enkele weken geleden een matras besteld, welke afgelopen zaterdag 05 januari geleverd zou worden.
Het matras zou tussen 14.00 en 18.00 uur geleverd worden. Tevergeefs de gehele middag zitten wachten op de leverancier, welke uiteindelijk niet gekomen is.
We proberen nu al twee dagen achter elkaar telefonisch contact op te nemen. Ook dit lukt niet. Bij het bellen word je gelijk in de wacht gezet. Wij waren de eerst wachtende en hebben bijna 2 uur in de wacht gestaan. Toen we in de gaten kregen dat we toch niet te woord worden gestaan, hebben we de verbinding maar verbroken.
Ook het sturen van e-mails levert niet het gewenste resultaat op. Deze worden evenmin beantwoord.
Kortom, met dit bedrijf kun je beter geen zaken doen. Wat er beloofd wordt, wordt niet nagekomen.

We hebben onze bestelling geannuleerd en wensen op geen enkele wijze contact meer met een dergelijk bedrijf.

Wij vinden dat Fabrieksmatrassen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!