Klacht Fabrieksmatrassen.nl: Ik voel me opgelicht, hopelijk niet ten onrechte en wil graag een oplossing

Klachtnummer
# 277660
Gebruiker
KarelKees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week heb ik een Topdekmatras van 1.40 bij 2.00 m2 besteld bij fabrieksmatrassen.nl. Deze werd keurig op de aangegeven dag bezorgd. Nu blijkt het een andere te zijn dan op de site stond aangegeven. Volgen mij is dit een zeer goedkope versie. Ik heb er € 174.00 voor betaald. Na wat heen en weer mailen, heb ik voorgesteld om hem persoonlijk terug te brengen en mijn geld terug te krijgen. Ik heb hierna niet meer vernomen. Ik heb proberen te bellen op 0725203902 maar kreeg geen gehoor.

De oplossing

Ik wil de Topdek gewoon terug kunnen brengen en mijn geld terug krijgen. Ze willen hem wel komen halen maar dat kost ons € 47.50. Voor ons is brengen goedkoper. Dit is voor mij de gewenste oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fabrieksmatrassen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties