Klacht Fabrieksmatrassen.nl: Slechte service, pestgedrag

DaHoLe

Fabrieksmatrassen.nl leverde mij het verkeerde kussen. Dit kussen wilden ze niet komen omruilen. Ik moest het opsturen en de verzendkosten voorschieten. Na het opsturen niets gehoord. Gebeld. Er was niets binnen gekomen. Ik moest het verzendbewijs mailen. Lange tijd niets gehoord. Met het verzendbewijs werd nog steeds geweigerd terug te betalen omdat ze het pakketje niet konden vinden. Uiteindelijk heeft het me meer dan twee maanden en heel veel mailtjes gekost om het geld retour te krijgen (buiten alle wettelijke termijnen). Ondertussen pestgedrag; steeds meer inzet van mij vragen, zich niet aan beloftes houden enz... Zeer zeker nooit iets bij dit bedrijf kopen!!!!!

Ik heb inmiddels het geld ontvangen, meer dan twee maanden later. Ik heb nog een matras en het vertrouwen over de klantenservice mocht dat nog een keer aan de orde komen is 0,0. Het liefst wil ik van de hele aankoop afzien maar dat is me al geweigerd. Een excuus is minimaal op zijn plaats!

Wij vinden dat Fabrieksmatrassen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!