Klacht Facebook: account werd geblokkeerd om kopie te krijgen van IDkaart

Klachtnummer
# 469754
Gebruiker
bozeconsument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Facebook blokkeerde mijn account en vroeg een kopie van ID kaart voordat ik weer toegang tot het account. Kortom ze hebben me opgelicht.

De oplossing

Excuses maken voor de oplichterij. Vertellen waarom het account werd geblokkeerd. En wat er is gedaan met het kopie van mijn ID kaart. Vervolgens mijn gegevens wissen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Facebook?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen