Klacht Facebook: Facebook laat mij niet in facebook toe (soms heel kortstondig).

LieveGabriel#652

De klacht is bestemd voor facebook. Sinds een aantal weken is facebook bezig met de regelmaat van de klok mijn registratie om te zetten in een uitgeschakelde account. Soms laten zij mij in facebook terugkomen om daarna meestal binnen een aantal minuten mijn account uit te schakelen, of schakelen zij mijn registratie meteen uit en verlies ik weer een account. Ik loop mij de blaren op de voeten om aan sim kaarten te komen om elke keer de bevestigingscode te verzenden om maar te hopen dat ik weer in facebook kom. Facebook is onverbiddelijk, daar ik ook geen enkele richtlijn van facebook overtreed. Juist in deze coronacrisis tijd heb ik behoefte aan contact met mijn familie, koninklijke families en mijn kleinkinderen. Dus ik vind mijn klacht meer dan terecht. Vraag aan de consumentenbond, om facebook flink aan te pakken, zodat ik weer gebruik kan maken van facebook.

Ik zou willen dat facebook mij weer in facebook toelaat en voortaan van mijn accounts afblijft. Zij zijn de aanleiding dat ik accounts blijf aanmaken en door registratie facebook weer binnen wil komen. Nogmaals wat ik dus wil is dat facebook van mijn accounts afblijven als ik een registratie heb gemaakt.

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Facebook?