Klacht Facebook: Facebook reageert niet (op verzoek van herinneringspagina)

# 190407
Huub Derksen

van een overleden familielid willen wij de FACEBOOK-pagina omzetten in een 'Herinneringspagina'. Wij willen deze pagina een paar maande laten bestaan en dan vervolgens de pagina opheffen. Tot twee keer toe heb ik daartoe contact gezocht, ook via de door FACEBOOK daarvoor ingestelde pagina's maar er KOMT NIET EENS EEN REACTIE. Ze bieden de mogelijkheid om een http.pagina (dus voor een ieder zichtbaar overlijdensbericht dat op het internet reeds is te vinden) aan te bieden ter beoordeling door hen, maar wij wensen de Overlijdensakte op te sturen (alleen zichtbaar voor de medewerkers van FB die daar overgaan. Er komt gewoon totaal geen reactieIk vind hier de service van FACEBOOK ONGELOOFLIJK TEKORT SCHIETEN.
Dit maakt ons zeeeeer kwaad (dat wij als meest direct nabestaande liefhebbende familieleden geen enkele reactie krijgen)

een prompte en goede REACTIE.
Een contact met ons waarin we worden geholpen om een Herinneringspagina voor ons overleden familielid in te richten. En dat we na een paar maanden de FB-pagina kunnen laten afsluiten en opheffen!

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Facebook?