Klacht Facebook: Facebook zit mij herhaaldelijk dwars door elke keer zonder enige reden mijn account te blokkeren.

LieveGabriel#652

Elke keer wanneer ik een account aanmaak, worden deze meteen verwijderd door facebook. Ik denk dat facebook het niet goed kan verdragen dat ik met Elvis, de koninklijke families, mijn broers en zusters en acteurs/actrices van hollywood in facebook in contact kom. Ik dien ook een klacht in bij de regering. Facebook heeft op alles van mij op- en aanmerkingen terwijl ik niets doe m.a.w. geen enkele voorwaarden overtreedt. Dus ik zou graag willen dat jullie facebook flink gaan aanpakken. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat de koninklijke families hier ook de dupe van worden en dat zij er dan ook uit worden geknikkerd. Ik ben zelf ook van adel en verbonden met 11 vorstenhuizen, tot koningin Noor toe.

Dat facebook voortaan van mijn account af blijft, zodat ik niet telkens nieuwe accounts meer hoef aan te maken. Ik wil dat facebook mij met rust laat en niet overal op of aanmerkingen op heeft.

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Facebook?