Klacht Facebook: Geen toegang tot eigen account

Klachtnummer
# 567794
Gebruiker
bilal mousaoui
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

Mijn account is geblokkeerd en kan alleen worden vrijgegeven als ik een SMS op mijn mobiel ontvang met een code. Alleen is het telefoonnummer mijn oude nummer waar ik geen toegang tot heb en niet mijn nummer dat ik al 10 jaar heb.
Voor de tweestapsverificatie waar ik wel doorheen kom doe ik dat wel met mijn goede nummer.
Ik wil graag weer toegang tot mijn account en hoor graag hoe dat kan. Ik kan evt. ook mijn ID bewijs delen.
Ik word nu al zo lang van de kast naar de muur gestuurd en niemand lijkt iets te kunnen doen. Ik wil dat iemand mij helpt die hier daadwerkelijk bij kan helpen.

Met vriendelijke groeten,
Bilal

De oplossing

Help mij toegang te krijgen tot mijn Facebook account

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Facebook?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen