Klacht Facebook: Onterecht uitgeschakeld en mijn lastercampagne net eterijen negeren

Sassy

Onterechte uitschakeling en niet vooraf op de hoogte worden gesteld maar tijdens de blokkade , na je blokkade werd ik meteen uitgeschakeld en kon niemand meer bereiken, erg jammer dat dit zo gaat, ja ik heb een fout gemaakt maar niet voor verkoopdoeleinden e tegen ben ik slachtoffer van een lastercampagne met pesten treiteren, leugens verspreiden ook naar jullie toe aangezien zij mij aangegeven hebben en ik weet van niks, ik had graag gezien dat ik net zo serieus behandeld werd , nu al twee dreigbrieven aan huis gekregen en nu rapporteren ze mij en ik rapporteer hun omdat jullie een anti pest beleid hebben, maar die zijn nu op zoek naar een nieuw slachtoffer, want na 2 jaar, ja echt TWEE jaar aan verschrikkelijk leugens te moeten lezen en overal te plaatsen is het ze dan toch gelukt mij er af te krijgen en zij mogen doorgaan, ik zou jullie moeten aanklagen want pesten onder volwassenen is verschrikkelijk en wat nog erger is, ze vinden het nog leuk ook, daar zijn nu gehandicapte mensen de dupe van en het nieuwe slachtoffer wat ze gaan opzoeken, goed beleid Facebook, ik zou zeggen dat een melding over pesterijen wel serieuzer genomen zou worden maar helaas in al die 2 jaar niet een reactie en ik plaats inspiratie foto,s en kan vertrekken, jullie weten dus wel waar jullie prioriteiten liggen, ik hou mijn hart vast voor hun nieuwe vriendin want ze zijnbikjelhard . Stalken onder valse accounts, maar dat mag dus, misschien moet ik wat minder eerlijk worden want die haters hebben hun doel bereikt en wij gehandicapte willen elkaar graag weer spreken, we hebben beide fouten gemaakt dus straffen jullie jezelf ook nu of mag ik een tweede kans die iedereen schijnt te verdienen om zo een kleinigheid , wij verkopen niks maar een stel gehandicapte die hobbyen en gehaat worden! Ga zo door Facebook, ook radar gezien, veel klachten daar ook!!! Ik hoop dat ik die tweede kans krijg want ik zit in een zware tijden wil graag naar mijn lotgenoten die mij begrijpen

Mijn account terug , de straf is te zwaar voor de fout.

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Facebook?