Klacht Facebook: Tweede keer

Klachtnummer
# 456790
Gebruiker
Josh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ja! Het is weer raak. Voor de 2e keer is mijn bedrijfspagina geblokkeerd/uitgeschakeld zelfs. Alle informatie die ze nodig hebben heb ik geleverd, kvk-nummer, btw-nummer, mijn ID-kaart. Geen sprake geweest van verkeerd gebruik of uitlatingen. Nee simpelweg omdat hun stomme site 100000x een foutmelding geeft als ik een advertentie-account pagina wil toevoegen. Dus ik verwijder mijn verbonden accounts/pagina’s van de bedrijfsmanager om te kijken of ik dan handmatig een add-account eraan toe kan voegen en wat denkt Facebook? Jou gaan we weer blokken! Terwijl het hun eigen site is die niet levert. Absurd. Je kan nergens terecht, lekker geld mislopen in deze tijd van crisis en zij lekker op hun luie achterste de miljarden tellen.

Ik ga zelf mijn eigen Facebook bedrijf oprichten en anders hoop ik dat iemand anders dit doet want aan deze nonsens hebben we niks.

De oplossing

Ik wil dat ze per direct mijn account heropenen en stoppen met het random blokkeren van bedrijfsaccounts waar mensen zoals ik, eerlijke mensen, gewoon hun brood van moeten kopen. De tweede keer is dit en hun respons duurt langer dan 24 uur. In die tijd loop ik gewoon echt een heleboel omzet en uiteindelijk ook winst mis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Facebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Facebook?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen